MPM od nowa! Zmiany u polskiego producenta sprzętu AGD
MPM to znana Polakom, rodzima marka oferująca sprzęt AGD. Po 30 latach obecności na rynku producent przechodzi rebranding, który wprowadza nie tylko nowe elementy graficzne, ale także zmienia podejście do oferty i klienta.
Wieloletnia historia i tysiące domostw wyposażonych w sprzęt
MPM to polska firma powstała w 1989 roku. Siedziba producenta mieści się w niewielkim Milanówka, a fabryka znajduje się w Szczytnie. Produkty firmy dostępne są w ponad 20 europejskich krajach. O ile na początku oferowano głównie sprzęt z kategorii małe AGD, aktualnie dostępne są także urządzenia MDA, w tym również do zabudowy. Aktualnie produkty MPM są bardzo chętnie wybierane przez branżę deweloperską, która wyposaża swoje obiekty w sprzęt kuchenny MPM.
Zmiany szansą na rozwój
MPM, mimo stabilnej pozycji na rynku, przeszedł niedawno metamorfozę. Znane już czerwone logo odchodzi lamusa. Rebranding obejmuje zmianę kolorystyki, a także znaku towarowego. Jest minimalistycznie, ale o wiele nowocześniej. Choć trzyliterowy skrót pozostał, to przedstawiono go w odmienionej formie. Litery są smukłe i opływowe. Granatowy kolor dobrze kontrastuje z seledynowym tłem. To dynamiczne połączenie, które z pewnością trafi w gusta młodszych odbiorców. Producent ma bowiem w planach zwiększyć udział sprzedaży wśród nowych pokoleń wkraczających w dorosłe życie.
Jak widzisz, nowe opakowania urządzeń MPM prezentują się zgoła inaczej, niż do tej pory. Rebranding marki to nowe otwarcie, które z pewnością przykuje uwagę odbiorców. Odpowiednia ekspozycja na półkach sklepowych z pewnością nie będzie już tak istotna, bowiem produkty MPM będą widoczne z daleka. Choć układ graficzny jest minimalistyczny, to na pewno zwraca uwagę klientów poszukujących nowego sprzętu AGD.
Twój perfekcyjny moment!
Nowe logo to nie wszystko. Marka postawiła także na implementację nowej filozofii. My Perfect Moment to hasło, które ma kojarzyć się z Twoimi ulubionymi chwilami. Może to być przygotowywanie rodzinnego posiłku w nowoczesnej kuchni albo picie kawy zaparzonej z pomocą funkcjonalnego czajnika MPM. Choć na co dzień nie zwracamy na to uwagi, wiele zadań wykonywanych każdego dnia z użyciem sprzętu AGD kojarzy się z różnymi emocjami, które marka chce podkreślić.
Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany
Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.